luud-on-tour.reismee.nl

Dode monnik met zonnebril

Onderweg naar een gemummificeerde monnik met een Ray-Ban zonnebril? Pardon? Ja, ja; een echte doooie monnik!

Nou is het fijn om te reizen naar onbekende bestemmingen en avonturen mee te maken en gebieden te ontdekken die je nog nooit gezien hebt. Soms is het ook fijn om iemand bij je te hebben die de omgeving al eens bezocht heeft en je dus de hoogtepunten kan laten zien.

Sacha; " ik weet de weg, ik ben hier 4 jaar geleden ook geweest! Ik weet precies waar het is, rij maar achter mij aan"! We hebben afgesproken dat we halverwege even stoppen om wat te drinken en omdat ik al dat gejakker op een scooter eigenlijk maar niks vindt. Maar ja, als Sacha op een scooter zit dan overvalt hem een soort hysterische waanzin die hem maar voort en voort en voort drijft,

Het eiland is 100 kilometer in omtrek. Met een gemiddelde snelheid van 50 rij je dus in twee uur het eiland rond. We rijden, rijden, rijden en ik vraag me af wanneer we de tussenstop maken. Na anderhalf uur vraag ik aan Sacha en Maud wanneer we nou even stoppen. "We zijn bijna bij de monnik met de zonnebril" is het antwoord. "Hoezo, bijna bij de monnik? We zouden toch een tussenstop maken? Oeps, sorry vergeten! Maar nog even volhouden"! Een paar kilometer verderop stoppen we en wat blijkt; onze meester-navigator is te ver doorgereden. We zijn bijna het hele eiland rond! En nu ook nog een half uur terug naar een achterlijke monnik met een bril op! Sacha bedankt!

Nou ja, zie de foto's...

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!